Herstart in deze volgorde de verschillende apparaten: het modem van je internetverbinding, eventuele routers/switches, wacht enkele minuten en start vervolgens alle telefoontoestellen opnieuw op door minimaal 15 seconden de stroom er af te halen. Onderbreek het opstarten van de telefoontoestellen NIET!
Ga na of er onlangs iets is veranderd in het netwerk, bijvoorbeeld een nieuw modem, een nieuwe router of een ge-update firewall. Is dat het geval, dan ligt in alle gevallen de oorzaak bij een van de gewijzigde componenten in je netwerk. Neem in dit geval contact op met je netwerk/systeembeheerder.
Siptrunking maakt gebruik van je internetverbinding. Controleer eerst of de internetverbinding die je gebruikt voor je telefonie naar behoren werkt. Zo niet, neem contact op met je internetprovider en herstel je internetverbinding. Herstart vervolgens alle telefoontoestellen door minimaal 15 seconden de stroom er af te halen. Onderbreek het opstarten van de telefoontoestellen NIET!
Om gebeld te kunnen worden moet je toestel aangemeld staan bij Siptrunking. Vraag aan je Siptrunking partner of je toestel geregistreerd is. Is dit het geval, dan ligt het zeer waarschijnlijk aan je router en/of firewall. Zie ook: 'Wat kan ik zelf doen om een storing te verhelpen'.
Of:
Op je toestel staat mogelijk 'forward all' ingesteld of 'do not disturb'. Controleer dit en hef deze instelling op. Zie de handleiding van je toestel hoe je de 'forward all' of 'do not disturb' op moet heffen.
Schakel de 'forward all' uit op je toestel. Deze staat ingesteld met een niet bestaand telefoonnummer. Zie de handleiding van je toestel hoe je de 'forward all' op moet heffen.
Uw telefoonaccount heeft een blokkade voor het bellen naar die betreffende bestemming. Neem contact op met je Siptrunking partner om deze bestemmening te laten de-blokkeren.
Om gebeld te kunnen worden moet je toestel aangemeld staan bij Siptrunking. Vraag aan je Siptrunking partner of je toestel geregistreerd is. Is dit het geval, dan ligt het zeer waarschijnlijk aan je router en/of firewall. Zie ook: 'Wat kan ik zelf doen om een storing te verhelpen'.
Dit kan meerdere oorzaken hebben, het ligt zeer waarschijnlijk aan je internetverbinding. Om gebeld te kunnen worden moet je toestel aangemeld staan bij Siptrunking. Vraag aan je Siptrunking partner of je toestel geregistreerd is. Is dit het geval, dan ligt het zeer waarschijnlijk aan je router en/of firewall. Zie ook: 'Wat kan ik zelf doen om een storing te verhelpen'.